emmaspiturelife

Alla inlägg den 21 april 2014

Av Emma - 21 april 2014 10:04

Du betyder verkligen allt för mig. Och jag kommer göra allt för dig. Jag vill kunna skriva hur mycket jag älskar dig, men det går inte. Kärleken till dig går inte att beskriva i ord. Du betyder så himla mycket för mig så att allt fastnar i halsen. Ingenting kommer ut. Känslorna är så överväldigande. Varje gång jag ser dig så blir jag så himla lycklig. Det kan vem som helst se i mina ögon. Vem som helst kan se att du betyder allt för mig. Att du är den enda som får mig att le trotts att jag inte har något att le åt. Men att få höra din röst, se dig känna vid dig, det finns absolut ingenting som kan få mig lyckligare än det.
Och det är tack vare dig som jag fortfarande orkar med livet. Det är tack vare dig som jag fortfarande andas. Du är den vackraste människan i världen. <3<3<3
Älskar dig Nicklas Pettersson<3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards