emmaspiturelife

Direktlänk till inlägg 16 november 2013

12 November 2013 , bästa dagen i mitt liv.<3

Av Emma - 16 november 2013 01:56

Jag är så otroligt glad att du kom in i mitt liv. Utan dig skulle mitt liv vara , ja jag vet inte vad. Du hjälpte mig upp och tog tillbaka min glädje , trodde aldrig att kärlek kunde kännas såhär rätt. Du finns alltid där när man behöver dig! Tack för att du finns, du lyser upp mina dagar. Du bär mig när jag är svag ,vad vore jag utan dina andetag?
Då får mig att kämpa , du får mig att tro. Du får mig att tänka bra tankar och se varje bra sak i det som händer.
Du är det finaste jag vet, utan dig är jag inte hel. Jag säger så mycket men, detta är sant du kan vara den rätta så håll hårt i min hand. Du har gett mig ett nytt liv, och någonting att tro på , att vi ska vara dem som klarar allting tillsammans , och har jag dig vid sidan skiter jag i allt annat. Jag önskar att du kunde inse och förstå, att sånna som du finns det för få. Du är stjärnan som föll ifrån himlen ner till jorden utan dig vore jag bara en av miljoner. I din famn känner jag trygghet och glädje , tro hopp och kärlek. Du får mig att le även när jag har tårar i ögonen. Du är underbar. <3

#truelove #happy #swedish #girl #lovelife #inlove

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 april 2014 10:04

Du betyder verkligen allt för mig. Och jag kommer göra allt för dig. Jag vill kunna skriva hur mycket jag älskar dig, men det går inte. Kärleken till dig går inte att beskriva i ord. Du betyder så himla mycket för mig så att allt fastnar i halsen. In...

Av Emma - 27 februari 2014 22:27

Av Emma - 1 januari 2014 11:59


Nu är det ett nytt år med nya möjligheter

Av Emma - 22 december 2013 23:27


Livet går vidare och folk förändras med tiden.. ( även jag ) ...

Av Emma - 13 oktober 2013 22:27


Klass 8-9:an Immanuelskolan I'll always remember you.

Ovido - Quiz & Flashcards